Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59481
Назва: Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу
Автори: Савицька, Наталія
Бубенець, Ірина
Кардаш, Артем
Дата публікації: 2024
Видавництво: Хмельницький : ХНУ
Бібліографічний опис: Савицька Н., Бубенець І., Кардаш А. Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє : тези доповідей I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24-25 жовтня 2024 р.). Хмельницький : ХНУ, 2024. С. 361-364
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59481
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_REVOLYUTSIYA_KREATYVNYKH_INDUSTRIY_24-361-364.pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.