Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59481
Название: Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу
Авторы: Савицька, Наталія
Бубенець, Ірина
Кардаш, Артем
Дата публикации: 2024
Издательство: Хмельницький : ХНУ
Библиографическое описание: Савицька Н., Бубенець І., Кардаш А. Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє : тези доповідей I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24-25 жовтня 2024 р.). Хмельницький : ХНУ, 2024. С. 361-364
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59481
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_REVOLYUTSIYA_KREATYVNYKH_INDUSTRIY_24-361-364.pdf1.81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.