Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія-
dc.contributor.authorБубенець, Ірина-
dc.contributor.authorКардаш, Артем-
dc.date.accessioned2024-11-29T14:13:03Z-
dc.date.available2024-11-29T14:13:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСавицька Н., Бубенець І., Кардаш А. Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє : тези доповідей I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24-25 жовтня 2024 р.). Хмельницький : ХНУ, 2024. С. 361-364uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59481-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький : ХНУuk_UA
dc.titleОсобливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_REVOLYUTSIYA_KREATYVNYKH_INDUSTRIY_24-361-364.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.