Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59481
Title: Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу
Authors: Савицька, Наталія
Бубенець, Ірина
Кардаш, Артем
Issue Date: 2024
Publisher: Хмельницький : ХНУ
Citation: Савицька Н., Бубенець І., Кардаш А. Особливості формування конкурентної стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу. Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє : тези доповідей I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24-25 жовтня 2024 р.). Хмельницький : ХНУ, 2024. С. 361-364
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59481
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_REVOLYUTSIYA_KREATYVNYKH_INDUSTRIY_24-361-364.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.