Skip navigation
logo sbtu repo
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
English
русский
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository (electronic archive of open access) of the State Biotechnological University
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
07. Матеріали студентських конференцій
Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді
Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"
запрос
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 127.
назад
1
2
3
4
...
13
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Added value of logistics services in customer relationship management (Додана вартість логістичних послуг в управлінні зв'язкам з клієнтами)
Prokhorenko, О. V.
;
Mahmood, Abdulazeez Larry
2020
Streaming service Spotify: strategy of breaking into a competitive market (Стримінговий сервіс Spotify: стратегія виходу на конкурентний ринок)
Муравйова, О. М.
;
Бобров, О. В.
2020
Дослідження проблем в аналізі підходів до управління маркетинговою діяльністю підприємств
Ільченко, М. О.
2020
Адаптивне управління маркетинговою діяльністю закладу ресторанного господарства
Жегус, О. В.
;
Бабаченко, Л. В.
2020
Роль інновацій у розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Бестужева, С. В.
;
Балабеков, Е. С.
2020
Стан та розвиток товарної пропозиції споживчого ринку України
Тімченко, О. Д.
;
Батіч, А. Г.
2020
Деякі проблеми маркетингової комунікації
Раскосова, Г. Б.
;
Даюб, Антанус Набіх
2020
Теоретичні засади впровадження концепції логістики у зовнішньоекономічну діяльність підприємства
Бестужева, С. В.
;
Руденко, Д. С.
2020
Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації
Чміль, Г. Л.
2020
Теоретичні аспекти формування стратегій міжнародного маркетингу ІТ-компанії
Козуб, В. О.
;
Шевченко, А. С.
Просмотр
Автор
2
Мединська, Т. В.
1
Golikova, Y. К.
1
Mahmood, Abdulazeez Larry
1
Osondu, M. G.
1
Аллахам, Мусаб Нур Еддин
1
Андрейків, Т. Я.
1
Аносова, Є. М.
1
Артемчук, А. П.
1
Бабаченко, Л. В.
1
Бакаляр, Д. Г.
.
дальше >
по дате выпуска
127
2020
Has File(s)
127
true