Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57637
Назва: | Індивідуальні завдання як фактор формування творчого мислення під час вивчення дисциплін санітарно-гігієнічного спрямування |
Автори: | Серік, М. Л. Павлоцька, Л. Ф. Антоненко, С. П. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Харків: ХДУХТ |
Бібліографічний опис: | Серік М. Л., Павлоцька Л. Ф., Антоненко С. П. Індивідуальні завдання як фактор формування творчого мислення під час вивчення дисциплін санітарно-гігієнічного спрямування. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Науково-інформаційна підтримка навчального процесу: тези доп. ХІІ Всеукр. наук.-метод. конф., 25 вересня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. С. 391-392. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57637 |
Розташовується у зібраннях: | Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Науково-інформаційна підтримка навчального процесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Modernizatsiya_vyshchoyi_osvity_2015_391-392.pdf | 106.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.