Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57637
Название: Індивідуальні завдання як фактор формування творчого мислення під час вивчення дисциплін санітарно-гігієнічного спрямування
Авторы: Серік, М. Л.
Павлоцька, Л. Ф.
Антоненко, С. П.
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Серік М. Л., Павлоцька Л. Ф., Антоненко С. П. Індивідуальні завдання як фактор формування творчого мислення під час вивчення дисциплін санітарно-гігієнічного спрямування. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Науково-інформаційна підтримка навчального процесу: тези доп. ХІІ Всеукр. наук.-метод. конф., 25 вересня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. С. 391-392.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57637
Располагается в коллекциях:Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Науково-інформаційна підтримка навчального процесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Modernizatsiya_vyshchoyi_osvity_2015_391-392.pdf106.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.