Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСерік, М. Л.-
dc.contributor.authorПавлоцька, Л. Ф.-
dc.contributor.authorАнтоненко, С. П.-
dc.date.accessioned2024-09-27T12:34:10Z-
dc.date.available2024-09-27T12:34:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСерік М. Л., Павлоцька Л. Ф., Антоненко С. П. Індивідуальні завдання як фактор формування творчого мислення під час вивчення дисциплін санітарно-гігієнічного спрямування. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Науково-інформаційна підтримка навчального процесу: тези доп. ХІІ Всеукр. наук.-метод. конф., 25 вересня 2015 р. Харків: ХДУХТ, 2015. С. 391-392.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57637-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleІндивідуальні завдання як фактор формування творчого мислення під час вивчення дисциплін санітарно-гігієнічного спрямуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Науково-інформаційна підтримка навчального процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modernizatsiya_vyshchoyi_osvity_2015_391-392.pdf106.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.