Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5751
Назва: Процес стратегічного контролю маркетингу торговельного підприємства
Автори: Левітан, І.А.
Ключові слова: торговельне підприємство;стратегічний контроль;маркетингова діяльність;маркетинг;trading company;strategic control;marketing activity;marketing;торговое предприятие;стратегический контроль;маркетинговая деятельность;маркетинг
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Левітан І.А. Процес стратегічного контролю маркетингу торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 183-192.
Короткий огляд (реферат): Визначено та охарактеризовано основні етапи процесу стратегічного контролю маркетингової діяльності, зокрема: формалізація та забезпечення потенційної ефективності стратегічного контролю маркетингової діяльності, реалізація стратегічного контролю маркетингової діяльності, обґрунтування управлінських рішень щодо коригування основних елементів маркетингової діяльності та процедур стратегічного контролю маркетингової діяльності.
Identify and describe the main stages of the strategic control of marketing activities, including: formalizing and providing strategic oversight of the potential effectiveness of marketing activities, implementation of strategic control of marketing activities, inform management decisions to adjust the basic elements of marketing activities and procedures of strategic control of marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5751
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(2)__29.pdf211.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.