Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5751
Название: Процес стратегічного контролю маркетингу торговельного підприємства
Авторы: Левітан, І.А.
Ключевые слова: торговельне підприємство;стратегічний контроль;маркетингова діяльність;маркетинг;trading company;strategic control;marketing activity;marketing;торговое предприятие;стратегический контроль;маркетинговая деятельность;маркетинг
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Левітан І.А. Процес стратегічного контролю маркетингу торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 183-192.
Краткий осмотр (реферат): Визначено та охарактеризовано основні етапи процесу стратегічного контролю маркетингової діяльності, зокрема: формалізація та забезпечення потенційної ефективності стратегічного контролю маркетингової діяльності, реалізація стратегічного контролю маркетингової діяльності, обґрунтування управлінських рішень щодо коригування основних елементів маркетингової діяльності та процедур стратегічного контролю маркетингової діяльності.
Identify and describe the main stages of the strategic control of marketing activities, including: formalizing and providing strategic oversight of the potential effectiveness of marketing activities, implementation of strategic control of marketing activities, inform management decisions to adjust the basic elements of marketing activities and procedures of strategic control of marketing activities.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5751
Располагается в коллекциях:Випуск 1(17), Ч 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_1(2)__29.pdf211.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.