Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5751
Title: Процес стратегічного контролю маркетингу торговельного підприємства
Authors: Левітан, І.А.
Keywords: торговельне підприємство;стратегічний контроль;маркетингова діяльність;маркетинг;trading company;strategic control;marketing activity;marketing;торговое предприятие;стратегический контроль;маркетинговая деятельность;маркетинг
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Левітан І.А. Процес стратегічного контролю маркетингу торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 183-192.
Abstract: Визначено та охарактеризовано основні етапи процесу стратегічного контролю маркетингової діяльності, зокрема: формалізація та забезпечення потенційної ефективності стратегічного контролю маркетингової діяльності, реалізація стратегічного контролю маркетингової діяльності, обґрунтування управлінських рішень щодо коригування основних елементів маркетингової діяльності та процедур стратегічного контролю маркетингової діяльності.
Identify and describe the main stages of the strategic control of marketing activities, including: formalizing and providing strategic oversight of the potential effectiveness of marketing activities, implementation of strategic control of marketing activities, inform management decisions to adjust the basic elements of marketing activities and procedures of strategic control of marketing activities.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5751
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(2)__29.pdf211.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.