Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56176
Назва: Програми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установ
Автори: Тарасов, І. Ю.
Місько, Є. Г.
Литвиненко, В. С.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Тарасов І. Ю., Місько Є. Г., Литвиненко В. С. Програми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установ. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 299-301
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56176
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-299-301.pdf287.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.