Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасов, І. Ю.-
dc.contributor.authorМісько, Є. Г.-
dc.contributor.authorЛитвиненко, В. С.-
dc.date.accessioned2024-07-19T14:21:49Z-
dc.date.available2024-07-19T14:21:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТарасов І. Ю., Місько Є. Г., Литвиненко В. С. Програми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установ. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 299-301uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56176-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleПрограми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-299-301.pdf287.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.