Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56176
Title: Програми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установ
Authors: Тарасов, І. Ю.
Місько, Є. Г.
Литвиненко, В. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Тарасов І. Ю., Місько Є. Г., Литвиненко В. С. Програми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установ. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 299-301
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56176
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-299-301.pdf287.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.