Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56149
Назва: Ребрендинг як інструмент адаптації продукції українських виробників для виходу на нові ринки
Автори: Жегус, О. В.
Долженко, Д. О.
Кравченко, А. О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Жегус О. В., Долженко Д. О., Кравченко А. О. Ребрендинг як інструмент адаптації продукції українських виробників для виходу на нові ринки. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 226-228
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56149
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-226-228.pdf267.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.