Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56149
Название: Ребрендинг як інструмент адаптації продукції українських виробників для виходу на нові ринки
Авторы: Жегус, О. В.
Долженко, Д. О.
Кравченко, А. О.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Жегус О. В., Долженко Д. О., Кравченко А. О. Ребрендинг як інструмент адаптації продукції українських виробників для виходу на нові ринки. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 226-228
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56149
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-226-228.pdf267.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.