Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, О. В.-
dc.contributor.authorДолженко, Д. О.-
dc.contributor.authorКравченко, А. О.-
dc.date.accessioned2024-07-19T12:35:43Z-
dc.date.available2024-07-19T12:35:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЖегус О. В., Долженко Д. О., Кравченко А. О. Ребрендинг як інструмент адаптації продукції українських виробників для виходу на нові ринки. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 226-228uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56149-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleРебрендинг як інструмент адаптації продукції українських виробників для виходу на нові ринкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-226-228.pdf267.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.