Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56149
Title: Ребрендинг як інструмент адаптації продукції українських виробників для виходу на нові ринки
Authors: Жегус, О. В.
Долженко, Д. О.
Кравченко, А. О.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Жегус О. В., Долженко Д. О., Кравченко А. О. Ребрендинг як інструмент адаптації продукції українських виробників для виходу на нові ринки. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 226-228
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56149
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-226-228.pdf267.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.