Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5603
Назва: Виявлення споживчих переваг до якості квіткових аксесуарів
Автори: Сорокіна, С. В.
Ключові слова: квіткові аксесуари;квітковий ринок України;моніторинг задоволеності споживачів
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Сорокіна С. В. Виявлення споживчих переваг до якості квіткових аксесуарів. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2011. Вип. 2(14). C. 397-403.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати досліджень з моніторингу задоволеності споживачів квітковими аксесуарами вітчизняного та іноземного виробництва. Оцінено асортимент квіткових аксесуарів, представлений на ринку України, за п’ятибальною шкалою. Доведено, що індекс задоволеності квітковими аксесуарами іноземного виробництва вищий, ніж індекс задоволеності квітковими аксесуарами вітчизняних підприємств.
The results of researches are resulted on monitoring of satisfaction of users by the floral accessories of domestic and foreign production. The assortment of flo ral accessories is explored represented at the market of Ukraine on a five balls scale. It is proved that index of satisfaction by the floral accessories of foreign pro duction higher, than index of satisfaction by the floral accessories of domestic pro duction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5603
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pt_2011_2_62.pdf198.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.