Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56007
Название: Marketing communications and their prospects (Маркетингові комунікації та їх перспективи)
Авторы: Шевякова, В. С.
Научный руководитель: Ков’ях, І. І.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Шевякова В. С. Marketing communications and their prospects (Маркетингові комунікації та їх перспективи). Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. І. І. Ков’ях. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 97.
Краткий осмотр (реферат): У доповіді наведений матеріал щодо системи маркетингових комунікацій, роз‘яснюєься роль, яку відіграє кожний компонент цієї системи, та вплив Інтернету на майбутнє маркетингових комунікацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56007
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
aktualni_2012_s_4-97.pdf132.51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.