Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56007
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКов’ях, І. І.-
dc.contributor.authorШевякова, В. С.-
dc.date.accessioned2024-07-14T09:49:27Z-
dc.date.available2024-07-14T09:49:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШевякова В. С. Marketing communications and their prospects (Маркетингові комунікації та їх перспективи). Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. І. І. Ков’ях. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 97.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56007-
dc.description.abstractУ доповіді наведений матеріал щодо системи маркетингових комунікацій, роз‘яснюєься роль, яку відіграє кожний компонент цієї системи, та вплив Інтернету на майбутнє маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.titleMarketing communications and their prospects (Маркетингові комунікації та їх перспективи)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aktualni_2012_s_4-97.pdf132.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.