Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5561
Назва: Розробка маркетингової стратегії для сільськогосподарських підприємств
Інші назви: Develop а marketing strategies for agricultural enterprises.
Разработка маркетинговой стратегии для сельскохозяйственных предприятий.
Автори: Полях, В.М.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Полях В.М. Розробка маркетингової стратегії для сільськогосподарських підприємств. 2014. № 7. С. 377
Серія/номер: Економічні науки;№ 7
Короткий огляд (реферат): Обоснована важность разработки маркетинговой стратегии для сельскохозяйственных предприятий и ее специфика.
Substantiated the importance of developing a marketing strategy for agribusiness and its specificity
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5561
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poliakh.pdf325.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.