Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолях, В.М.-
dc.date.accessioned2022-08-24T11:46:02Z-
dc.date.available2022-08-24T11:46:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПолях В.М. Розробка маркетингової стратегії для сільськогосподарських підприємств. 2014. № 7. С. 377uk_UA
dc.identifier.otherУДК 631.1.027-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5561-
dc.description.abstractОбоснована важность разработки маркетинговой стратегии для сельскохозяйственных предприятий и ее специфика.uk_UA
dc.description.abstractSubstantiated the importance of developing a marketing strategy for agribusiness and its specificityuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 7-
dc.titleРозробка маркетингової стратегії для сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.title.alternativeDevelop а marketing strategies for agricultural enterprises.uk_UA
dc.title.alternativeРазработка маркетинговой стратегии для сельскохозяйственных предприятий.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poliakh.pdf325.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.