Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55611
Назва: Роль креативного маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності підприємства
Автори: Кучерук, О. В.
Науковий керівник : Ларіна, Т. Ф.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Кучерук О. В. Роль креативного маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здоб. вищ. освіти і мол. вчених, 26 квітня 2024 р.; наук. кер. Т. Ф. Ларіна. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. C. 398-400.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55611
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novi horyzont rozv biznesy v umovakh suchas vyklykiv. Mozhlyvosti ta mekhan pidtrymky_2024_398-400.pdf410.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.