Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55611
Название: Роль креативного маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності підприємства
Авторы: Кучерук, О. В.
Научный руководитель: Ларіна, Т. Ф.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Кучерук О. В. Роль креативного маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здоб. вищ. освіти і мол. вчених, 26 квітня 2024 р.; наук. кер. Т. Ф. Ларіна. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. C. 398-400.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55611
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Novi horyzont rozv biznesy v umovakh suchas vyklykiv. Mozhlyvosti ta mekhan pidtrymky_2024_398-400.pdf410.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.