Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55611
Title: Роль креативного маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності підприємства
Authors: Кучерук, О. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Ларіна, Т. Ф.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Кучерук О. В. Роль креативного маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здоб. вищ. освіти і мол. вчених, 26 квітня 2024 р.; наук. кер. Т. Ф. Ларіна. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. C. 398-400.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55611
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.