Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5561
Title: Розробка маркетингової стратегії для сільськогосподарських підприємств
Other Titles: Develop а marketing strategies for agricultural enterprises.
Разработка маркетинговой стратегии для сельскохозяйственных предприятий.
Authors: Полях, В.М.
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Citation: Полях В.М. Розробка маркетингової стратегії для сільськогосподарських підприємств. 2014. № 7. С. 377
Series/Report no.: Економічні науки;№ 7
Abstract: Обоснована важность разработки маркетинговой стратегии для сельскохозяйственных предприятий и ее специфика.
Substantiated the importance of developing a marketing strategy for agribusiness and its specificity
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5561
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poliakh.pdf325.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.