Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5536
Назва: Формування іміджу підприємств готельного господарства
Автори: Борисова, О.В.
Каліберда, А.О.
Ключові слова: імідж;підприємства готельного господарства;image;hotel industry enterprises;имидж;предприятия гостиничного хозяйства
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Борисова О.В., Каліберда А.О. Формування іміджу підприємств готельного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 186-193.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто засади формування іміджу підприємств готельного господарства, визначено вплив позитивного іміджу на подальший їх розвиток, запропоновано заходи з поліпшення іміджу підприємств галузі.
The principles of image formation in the hotel industry are examined. Positive image, which affects the development of the hotel, is considered. Some solutions that can improve the image of the hotel enterprises are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5536
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(1)__28.pdf267.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.