Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, О.В.-
dc.contributor.authorКаліберда, А.О.-
dc.date.accessioned2022-08-24T08:25:06Z-
dc.date.available2022-08-24T08:25:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБорисова О.В., Каліберда А.О. Формування іміджу підприємств готельного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 186-193.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5536-
dc.description.abstractРозглянуто засади формування іміджу підприємств готельного господарства, визначено вплив позитивного іміджу на подальший їх розвиток, запропоновано заходи з поліпшення іміджу підприємств галузі.uk_UA
dc.description.abstractThe principles of image formation in the hotel industry are examined. Positive image, which affects the development of the hotel, is considered. Some solutions that can improve the image of the hotel enterprises are proposed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпідприємства готельного господарстваuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjecthotel industry enterprisesuk_UA
dc.subjectимиджuk_UA
dc.subjectпредприятия гостиничного хозяйстваuk_UA
dc.titleФормування іміджу підприємств готельного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(1)__28.pdf267.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.