Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55097
Назва: Перспективи впровадження інтернет-маркетингу в маркетингову діяльність підприємств аграрного сектору
Інші назви: Prospects for the introduction of internet-marketing activities of agricultural enterprises
Автори: Бондаренко, Валерій Михайлович
Резнік, Надія Петрівна
Луцій, Олександр Павлович
Ключові слова: інтернет-маркетинг;аграрний сектор;перспективи інтернет-маркетингу;впровадження інтернет-маркетингу;переваги інтернет-маркетингу;можливості інтернет-маркетингу;маркетингова діяльність;вебсайт;соціальні мережі;інфлюенсери;internet marketing;agricultural sector;prospects of internet marketing;implementation of internet marketing;advantages of internet marketing;opportunities of internet marketing;marketing activities;website;social networks;influencers
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Бондаренко В. М., Резнік Н. П., Луцій О. П. Перспективи впровадження інтернет-маркетингу в маркетингову діяльність підприємств аграрного сектору. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 2. С. 83-89.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 2
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність інтернет-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємств аграрного сектору. Проведено огляд переваг та можливих перешкод впровадження інтернет-маркетингу для цих підприємств. Виявлено стратегії та інструменти впровадження інтернет-маркетингу, які можуть бути ефективними в аграрному секторі. В роботі розвинуто дослідження розуміння впливу інтернет-маркетингу на маркетингову діяльність аграрних підприємств та визначає нові можливості для їхнього розвитку в умовах цифрової економіки. Результати дослідження можуть бути корисними для аграрних підприємств, допомагаючи їм усвідомити потенціал інтернет-маркетингу та визначити стратегії для його успішного впровадження. Це може призвести до підвищення ефективності маркетингових кампаній та збільшення конкурентоспроможності підприємств. Можливість подальших досліджень вбачаємо у більш глибокому аналізі ефективності конкретних стратегій інтернет-маркетингу для аграрного сектору, а також дослідження нових тенденцій та інновацій у цій сфері.
This article aims to study the prospects for introducing Internet marketing into the marketing activities of agricultural enterprises and to determine its potential for improving the competitiveness and efficiency of these enterprises. The article uses the analysis of literature sources, study of scientific articles and practical studies, and analysis of statistical data and empirical observations. The article examines the prospects of introducing Internet marketing into agricultural enterprises' marketing activities, revealing its main advantages and possible strategies for achieving success in the current economic environment. The essence of Internet marketing and its impact on the marketing activities of agricultural enterprises are studied. The advantages and possible obstacles to introducing Internet marketing for these enterprises are reviewed. The strategies and tools for implementing Internet marketing, which can be effective in the agricultural sector, have been identified. The article contributes to understanding the impact of Internet marketing on the marketing activities of agricultural enterprises and identifies new opportunities for their development in the digital economy. The study results can be helpful for agricultural enterprises, helping them realize the potential of Internet marketing and identify strategies for its successful implementation. The article considers the prospects of introducing Internet marketing into agricultural enterprises marketing activities, revealing its main advantages and possible strategies for achieving success in the current economic environment. The article reveals its main advantages and possible strategies for success in the current economic environment. This can lead to increased efficiency of marketing campaigns and increased competitiveness of enterprises. Further research opportunities include a more in-depth analysis of the effectiveness of specific Internet marketing strategies for the agricultural sector and research on new trends and innovations in this area.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55097
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
apie_2024_2_17.pdf336.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.