Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондаренко, Валерій Михайлович-
dc.contributor.authorРезнік, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorЛуцій, Олександр Павлович-
dc.date.accessioned2024-06-20T04:50:14Z-
dc.date.available2024-06-20T04:50:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБондаренко В. М., Резнік Н. П., Луцій О. П. Перспективи впровадження інтернет-маркетингу в маркетингову діяльність підприємств аграрного сектору. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 2. С. 83-89.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55097-
dc.description.abstractДосліджено сутність інтернет-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємств аграрного сектору. Проведено огляд переваг та можливих перешкод впровадження інтернет-маркетингу для цих підприємств. Виявлено стратегії та інструменти впровадження інтернет-маркетингу, які можуть бути ефективними в аграрному секторі. В роботі розвинуто дослідження розуміння впливу інтернет-маркетингу на маркетингову діяльність аграрних підприємств та визначає нові можливості для їхнього розвитку в умовах цифрової економіки. Результати дослідження можуть бути корисними для аграрних підприємств, допомагаючи їм усвідомити потенціал інтернет-маркетингу та визначити стратегії для його успішного впровадження. Це може призвести до підвищення ефективності маркетингових кампаній та збільшення конкурентоспроможності підприємств. Можливість подальших досліджень вбачаємо у більш глибокому аналізі ефективності конкретних стратегій інтернет-маркетингу для аграрного сектору, а також дослідження нових тенденцій та інновацій у цій сфері.uk_UA
dc.description.abstractThis article aims to study the prospects for introducing Internet marketing into the marketing activities of agricultural enterprises and to determine its potential for improving the competitiveness and efficiency of these enterprises. The article uses the analysis of literature sources, study of scientific articles and practical studies, and analysis of statistical data and empirical observations. The article examines the prospects of introducing Internet marketing into agricultural enterprises' marketing activities, revealing its main advantages and possible strategies for achieving success in the current economic environment. The essence of Internet marketing and its impact on the marketing activities of agricultural enterprises are studied. The advantages and possible obstacles to introducing Internet marketing for these enterprises are reviewed. The strategies and tools for implementing Internet marketing, which can be effective in the agricultural sector, have been identified. The article contributes to understanding the impact of Internet marketing on the marketing activities of agricultural enterprises and identifies new opportunities for their development in the digital economy. The study results can be helpful for agricultural enterprises, helping them realize the potential of Internet marketing and identify strategies for its successful implementation. The article considers the prospects of introducing Internet marketing into agricultural enterprises marketing activities, revealing its main advantages and possible strategies for achieving success in the current economic environment. The article reveals its main advantages and possible strategies for success in the current economic environment. This can lead to increased efficiency of marketing campaigns and increased competitiveness of enterprises. Further research opportunities include a more in-depth analysis of the effectiveness of specific Internet marketing strategies for the agricultural sector and research on new trends and innovations in this area.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 2-
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectперспективи інтернет-маркетингуuk_UA
dc.subjectвпровадження інтернет-маркетингуuk_UA
dc.subjectпереваги інтернет-маркетингуuk_UA
dc.subjectможливості інтернет-маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectвебсайтuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінфлюенсериuk_UA
dc.subjectinternet marketinguk_UA
dc.subjectagricultural sectoruk_UA
dc.subjectprospects of internet marketinguk_UA
dc.subjectimplementation of internet marketinguk_UA
dc.subjectadvantages of internet marketinguk_UA
dc.subjectopportunities of internet marketinguk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectwebsiteuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectinfluencersuk_UA
dc.titleПерспективи впровадження інтернет-маркетингу в маркетингову діяльність підприємств аграрного секторуuk_UA
dc.title.alternativeProspects for the introduction of internet-marketing activities of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2024_2_17.pdf336.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.