Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5500
Назва: Управління збутом роздрібноторговельного підприємства
Автори: Зарецька, Л.М.
Родіна, В.О.
Ключові слова: маркетинговий підхід;збут;управління збутом;роздрібноторговельне підприємство;marketing approach;sale;sales management;retail enterprise;маркетинговый подход;сбыт;управление сбытом;рознично-торговое предприятие
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Зарецька Л.М., Родіна В.О. Управління збутом роздрібноторговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 104-111.
Короткий огляд (реферат): Досліджено маркетинговий підхід в управлінні збутом роздрібного торговельного підприємства. Розкрито механізм реалізації збутової політики на основі використання маркетингових методів та інструментів.
Мarketing approach in the management of retail sales of commercial enterprise is analised. The mechanism of implementation of marketing policy based on the use of marketing techniques and tools are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5500
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(1)__17.pdf264.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.