Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗарецька, Л.М.-
dc.contributor.authorРодіна, В.О.-
dc.date.accessioned2022-08-23T14:14:14Z-
dc.date.available2022-08-23T14:14:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗарецька Л.М., Родіна В.О. Управління збутом роздрібноторговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 104-111.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5500-
dc.description.abstractДосліджено маркетинговий підхід в управлінні збутом роздрібного торговельного підприємства. Розкрито механізм реалізації збутової політики на основі використання маркетингових методів та інструментів.uk_UA
dc.description.abstractМarketing approach in the management of retail sales of commercial enterprise is analised. The mechanism of implementation of marketing policy based on the use of marketing techniques and tools are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectуправління збутомuk_UA
dc.subjectроздрібноторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectmarketing approachuk_UA
dc.subjectsaleuk_UA
dc.subjectsales managementuk_UA
dc.subjectretail enterpriseuk_UA
dc.subjectмаркетинговый подходuk_UA
dc.subjectсбытuk_UA
dc.subjectуправление сбытомuk_UA
dc.subjectрознично-торговое предприятиеuk_UA
dc.titleУправління збутом роздрібноторговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(1)__17.pdf264.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.