Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5500
Название: Управління збутом роздрібноторговельного підприємства
Авторы: Зарецька, Л.М.
Родіна, В.О.
Ключевые слова: маркетинговий підхід;збут;управління збутом;роздрібноторговельне підприємство;marketing approach;sale;sales management;retail enterprise;маркетинговый подход;сбыт;управление сбытом;рознично-торговое предприятие
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Зарецька Л.М., Родіна В.О. Управління збутом роздрібноторговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 104-111.
Краткий осмотр (реферат): Досліджено маркетинговий підхід в управлінні збутом роздрібного торговельного підприємства. Розкрито механізм реалізації збутової політики на основі використання маркетингових методів та інструментів.
Мarketing approach in the management of retail sales of commercial enterprise is analised. The mechanism of implementation of marketing policy based on the use of marketing techniques and tools are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5500
Располагается в коллекциях:Випуск 2(18), Ч 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_2(1)__17.pdf264.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.