Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5500
Title: Управління збутом роздрібноторговельного підприємства
Authors: Зарецька, Л.М.
Родіна, В.О.
Keywords: маркетинговий підхід;збут;управління збутом;роздрібноторговельне підприємство;marketing approach;sale;sales management;retail enterprise;маркетинговый подход;сбыт;управление сбытом;рознично-торговое предприятие
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Зарецька Л.М., Родіна В.О. Управління збутом роздрібноторговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 104-111.
Abstract: Досліджено маркетинговий підхід в управлінні збутом роздрібного торговельного підприємства. Розкрито механізм реалізації збутової політики на основі використання маркетингових методів та інструментів.
Мarketing approach in the management of retail sales of commercial enterprise is analised. The mechanism of implementation of marketing policy based on the use of marketing techniques and tools are considered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5500
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(1)__17.pdf264.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.