Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54921
Название: Дослідження та оптимізація процесу виділення води з дизельного пального за допомогою високопористого політетрафторетилену
Другие названия: Research and optimization of the process of water extraction from diesel fuel using high-porosity polytetrafluoroethylene
Авторы: Дараган, Марина Романівна
Научный руководитель: Калюжний, О. Б.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні імені О. І. Сідашенка
Ключевые слова: об'ємні пористі матеріали на основі політетрафторетилену;оптимізація пористої структури;комбінування пористих матеріалів;ефективність зневоднення;сепаратор розділення водотопливної емульсії
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Дараган М. Р. Дослідження та оптимізація процесу виділення води з дизельного пального за допомогою високопористого політетрафторетилену: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 – Галузеве машинобудування; наук. кер. О. Б. Калюжний. Харків: ДБТУ, 2024. 83 с.
Краткий осмотр (реферат): Висока ефективність сепарації води з палива об'ємними пористими матеріалами на основі політетрафторетилену (ПТФЕ), утвореними з використанням пороутворювача, була підтверджена. Були визначені основні параметри пористої структури матеріалу (пористість, максимальний і середній діаметр міжпорових каналів, коефіцієнт звивистості пор) та встановлена їх роль у формуванні сепаруючих властивостей матеріалів. Показано, що зменшення розміру найбільш проникних пор та підвищення коефіцієнта звивистості порових каналів призводить до підвищення ефективності зневоднення. Досліджено вплив швидкості фільтрування Vф та товщини пористого матеріалу h на ступінь зневоднення h. Для кожної товщини h пористого матеріалу існує інтервал Vф, в якому h=100%. Зі збільшенням Vф ступінь зневоднення h знижується, а перепад тиску ΔP на пористому матеріалі зростає. Залежність ΔP ( Vф) лінійна, але має точку зламу. Існує критична швидкість Vк, вище якої спостерігається різке зниження h. Був вивчений процес сепарації та встановлено три стадії його протікання (акумуляція, суфозія, седиментація). Запропоновано механізм сепарації емульгованої води з дизельного палива пористими ПТФЕ. Показано, що для досягнення максимальної ефективності сепарації необхідно комбінувати матеріали з різною пористістю. Запропонована комбінована двошарова схема сепарації водотопливної емульсії дозволила збільшити dгл до 3¸4 мм, а Vк в 1,5 раза, і знизити ΔP в 2 ра
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54921
Располагается в коллекциях:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_M_458_133ts-22mn-01 _Daragan_M._R..pdf
  Restricted Access
1.45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.