Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКалюжний, О. Б.-
dc.contributor.authorДараган, Марина Романівна-
dc.date.accessioned2024-06-17T19:47:35Z-
dc.date.available2024-06-17T19:47:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДараган М. Р. Дослідження та оптимізація процесу виділення води з дизельного пального за допомогою високопористого політетрафторетилену: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 – Галузеве машинобудування; наук. кер. О. Б. Калюжний. Харків: ДБТУ, 2024. 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54921-
dc.description.abstractВисока ефективність сепарації води з палива об'ємними пористими матеріалами на основі політетрафторетилену (ПТФЕ), утвореними з використанням пороутворювача, була підтверджена. Були визначені основні параметри пористої структури матеріалу (пористість, максимальний і середній діаметр міжпорових каналів, коефіцієнт звивистості пор) та встановлена їх роль у формуванні сепаруючих властивостей матеріалів. Показано, що зменшення розміру найбільш проникних пор та підвищення коефіцієнта звивистості порових каналів призводить до підвищення ефективності зневоднення. Досліджено вплив швидкості фільтрування Vф та товщини пористого матеріалу h на ступінь зневоднення h. Для кожної товщини h пористого матеріалу існує інтервал Vф, в якому h=100%. Зі збільшенням Vф ступінь зневоднення h знижується, а перепад тиску ΔP на пористому матеріалі зростає. Залежність ΔP ( Vф) лінійна, але має точку зламу. Існує критична швидкість Vк, вище якої спостерігається різке зниження h. Був вивчений процес сепарації та встановлено три стадії його протікання (акумуляція, суфозія, седиментація). Запропоновано механізм сепарації емульгованої води з дизельного палива пористими ПТФЕ. Показано, що для досягнення максимальної ефективності сепарації необхідно комбінувати матеріали з різною пористістю. Запропонована комбінована двошарова схема сепарації водотопливної емульсії дозволила збільшити dгл до 3¸4 мм, а Vк в 1,5 раза, і знизити ΔP в 2 раuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectоб'ємні пористі матеріали на основі політетрафторетиленуuk_UA
dc.subjectоптимізація пористої структуриuk_UA
dc.subjectкомбінування пористих матеріалівuk_UA
dc.subjectефективність зневодненняuk_UA
dc.subjectсепаратор розділення водотопливної емульсіїuk_UA
dc.titleДослідження та оптимізація процесу виділення води з дизельного пального за допомогою високопористого політетрафторетиленуuk_UA
dc.title.alternativeResearch and optimization of the process of water extraction from diesel fuel using high-porosity polytetrafluoroethyleneuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра сервісної інженерії та технології матеріалів в машинобудуванні імені О. І. Сідашенка-
Appears in Collections:133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_M_458_133ts-22mn-01 _Daragan_M._R..pdf
  Restricted Access
1.45 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.