Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5404
Назва: Метод оцінки інтенсивності попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства
Автори: Чорна, М.В.
Чатченко, О.Є.
Ключові слова: підприємства ресторанного господарства;коефіцієнти інтенсивності;попит;продукція;restaurant enterprises;intensity factors;demand;product;предприятия ресторанного хозяйства;коэффициенты интенсивности;спрос;продукция
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Чорна М.В., Чатченко О.Є. Метод оцінки інтенсивності попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 69-75.
Короткий огляд (реферат): Подано метод оцінки часової нерівномірності попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства, що передбачає застосування коефіцієнтів інтенсивності (добова, тижнева, сезонна), які запропоновано визначати як співвідношення рівня завантаженості підприємства за визначений період до його середнього значення. Наведено результати апробації методу на діючому підприємстві ресторанного господарства.
The method of an assessment of temporary uneven demand on production (services) of the enterprises of restaurant economy that assumes application of coefficients of intensity (daily, week, seasonal), which are offered to be defined as a ratio of level of load of the enterprise for a certain period to its average value is presented. Results of an approbation of a method in the operating enterprise of restaurant economy are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5404
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(1)__12.pdf280.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.