Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5404
Title: Метод оцінки інтенсивності попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства
Authors: Чорна, М.В.
Чатченко, О.Є.
Keywords: підприємства ресторанного господарства;коефіцієнти інтенсивності;попит;продукція;restaurant enterprises;intensity factors;demand;product;предприятия ресторанного хозяйства;коэффициенты интенсивности;спрос;продукция
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Чорна М.В., Чатченко О.Є. Метод оцінки інтенсивності попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 69-75.
Abstract: Подано метод оцінки часової нерівномірності попиту на продукцію (послуги) підприємств ресторанного господарства, що передбачає застосування коефіцієнтів інтенсивності (добова, тижнева, сезонна), які запропоновано визначати як співвідношення рівня завантаженості підприємства за визначений період до його середнього значення. Наведено результати апробації методу на діючому підприємстві ресторанного господарства.
The method of an assessment of temporary uneven demand on production (services) of the enterprises of restaurant economy that assumes application of coefficients of intensity (daily, week, seasonal), which are offered to be defined as a ratio of level of load of the enterprise for a certain period to its average value is presented. Results of an approbation of a method in the operating enterprise of restaurant economy are given.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5404
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(1)__12.pdf280.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.