Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54018
Назва: Мерчандайзинг: навч. посібник
Автори: Савицька, Наталія Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л., Прядко О.М. Мерчандайзинг: навч. посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг (2-ге видання, доповнене); Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2024. 206 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник розроблений у відповідності до навчальної програми курсу «Мерчандайзинг». Метою посібника є формування у здобувачів вищої освіти фахових компетентностей бакалавра маркетингу щодо організації, планування, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності підприємств. Видання призначене для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, викладачів фахових дисциплін та інших зацікавлених осіб.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54018
ISBN: 978-617-8332-46-4
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NP_merchandayzynh_075_24.pdf2.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.