Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorПрядко, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-05-30T17:31:53Z-
dc.date.available2024-05-30T17:31:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л., Прядко О.М. Мерчандайзинг: навч. посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг (2-ге видання, доповнене); Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2024. 206 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8332-46-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54018-
dc.description.abstractНавчальний посібник розроблений у відповідності до навчальної програми курсу «Мерчандайзинг». Метою посібника є формування у здобувачів вищої освіти фахових компетентностей бакалавра маркетингу щодо організації, планування, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності підприємств. Видання призначене для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, викладачів фахових дисциплін та інших зацікавлених осіб.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Вид-во Іванченка І. С.uk_UA
dc.titleМерчандайзинг: навч. посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NP_merchandayzynh_075_24.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.