Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54018
Название: Мерчандайзинг: навч. посібник
Авторы: Савицька, Наталія Леонідівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: Вид-во Іванченка І. С.
Библиографическое описание: Савицька Н. Л., Прядко О.М. Мерчандайзинг: навч. посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг (2-ге видання, доповнене); Держ. біотехнологічний ун-т. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2024. 206 с.
Краткий осмотр (реферат): Навчальний посібник розроблений у відповідності до навчальної програми курсу «Мерчандайзинг». Метою посібника є формування у здобувачів вищої освіти фахових компетентностей бакалавра маркетингу щодо організації, планування, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності підприємств. Видання призначене для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, викладачів фахових дисциплін та інших зацікавлених осіб.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54018
ISBN: 978-617-8332-46-4
Располагается в коллекциях:Навчальні посібники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NP_merchandayzynh_075_24.pdf2.64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.