Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5374
Назва: Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування
Автори: Артеменко, В.С.
Ольшанський, О.В.
Ключові слова: послуги;якість;управління;підприємства;обслуговування;services;quality;management;enterprises;service;услуги;качество;управление;предприятия;обслуживание
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В.С., Ольшанський О.В. Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 253-258.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання механізму контролю за якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування в умовах сучасного світового ринку та інтеграції України в міжнародне співтовариство. Запропоновано напрями реалізації політики у сфері вдосконалення якості послуг.
The question of the mechanism of quality control services in today's global market and the integration of Ukraine into the international community. Directions of policy in improving the quality of services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5374
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(2)__39.pdf331.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.