Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, В.С.-
dc.contributor.authorОльшанський, О.В.-
dc.date.accessioned2022-08-22T11:12:24Z-
dc.date.available2022-08-22T11:12:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАртеменко В.С., Ольшанський О.В. Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 253-258.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5374-
dc.description.abstractРозглянуто питання механізму контролю за якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування в умовах сучасного світового ринку та інтеграції України в міжнародне співтовариство. Запропоновано напрями реалізації політики у сфері вдосконалення якості послуг.uk_UA
dc.description.abstractThe question of the mechanism of quality control services in today's global market and the integration of Ukraine into the international community. Directions of policy in improving the quality of services.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectуслугиuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectпредприятияuk_UA
dc.subjectобслуживаниеuk_UA
dc.titleПроблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(2)__39.pdf331.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.