Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, В.С.-
dc.contributor.authorОльшанський, О.В.-
dc.date.accessioned2022-08-22T11:12:24Z-
dc.date.available2022-08-22T11:12:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАртеменко В.С., Ольшанський О.В. Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 253-258.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5374-
dc.description.abstractРозглянуто питання механізму контролю за якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування в умовах сучасного світового ринку та інтеграції України в міжнародне співтовариство. Запропоновано напрями реалізації політики у сфері вдосконалення якості послуг.uk_UA
dc.description.abstractThe question of the mechanism of quality control services in today's global market and the integration of Ukraine into the international community. Directions of policy in improving the quality of services.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectобслуговуванняuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectуслугиuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectпредприятияuk_UA
dc.subjectобслуживаниеuk_UA
dc.titleПроблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(2)__39.pdf331.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.