Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5374
Название: Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування
Авторы: Артеменко, В.С.
Ольшанський, О.В.
Ключевые слова: послуги;якість;управління;підприємства;обслуговування;services;quality;management;enterprises;service;услуги;качество;управление;предприятия;обслуживание
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Артеменко В.С., Ольшанський О.В. Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 253-258.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання механізму контролю за якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування в умовах сучасного світового ринку та інтеграції України в міжнародне співтовариство. Запропоновано напрями реалізації політики у сфері вдосконалення якості послуг.
The question of the mechanism of quality control services in today's global market and the integration of Ukraine into the international community. Directions of policy in improving the quality of services.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5374
Располагается в коллекциях:Випуск 2(18), Ч 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2013_2(2)__39.pdf331.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.