Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5374
Title: Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування
Authors: Артеменко, В.С.
Ольшанський, О.В.
Keywords: послуги;якість;управління;підприємства;обслуговування;services;quality;management;enterprises;service;услуги;качество;управление;предприятия;обслуживание
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Артеменко В.С., Ольшанський О.В. Проблеми управління якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 253-258.
Abstract: Розглянуто питання механізму контролю за якістю послуг на підприємствах сфери обслуговування в умовах сучасного світового ринку та інтеграції України в міжнародне співтовариство. Запропоновано напрями реалізації політики у сфері вдосконалення якості послуг.
The question of the mechanism of quality control services in today's global market and the integration of Ukraine into the international community. Directions of policy in improving the quality of services.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5374
Appears in Collections:Випуск 2(18), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_2(2)__39.pdf331.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.