Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53706
Назва: Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємств
Автори: Мелушова, І. Ю.
Кушнир, В. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Мелушова І. Ю., Кушнир В. В. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємств. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 335-338.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53706
Розташовується у зібраннях:Фінансові механізми сталого розвитку України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_335-338.pdf606.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.