Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМелушова, І. Ю.-
dc.contributor.authorКушнир, В. В.-
dc.date.accessioned2024-05-27T13:56:39Z-
dc.date.available2024-05-27T13:56:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМелушова І. Ю., Кушнир В. В. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємств. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 335-338.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53706-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleВизначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_335-338.pdf606.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.