Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53706
Название: Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємств
Авторы: Мелушова, І. Ю.
Кушнир, В. В.
Дата публикации: 2018
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Мелушова І. Ю., Кушнир В. В. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на основі пріоритетів сталого розвитку підприємств. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 335-338.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53706
Располагается в коллекциях:Фінансові механізми сталого розвитку України

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_335-338.pdf606.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.