Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/53562
Назва: | STEM-освіта і STEM-навички: дослідження контекстуальних даних України та Польщі |
Автори: | Фесенко, Т. Г. |
Ключові слова: | STEM-оcвіта;STEM-навички;STEM-спеціальність;STEM-галузь |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Фесенко Т. Г. STEM-освіта і STEM-навички: дослідження контекстуальних даних України та Польщі. Інформаційні технології у сучасному світі: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 22 квітня 2024 р. Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 188-190. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено показники оцінки та моніторингу рівня і доступності освіти в Польщі та Україні. Наголошено, що новітні освітні візії мають бути побудовані на ґрунтовних знаннях в галузі науки, технології, інженерії і математики (Science, Technology, Engineering and Mathematics – STEM) та навичках міжособистісних комунікації (Soft Skills). Виявлено, що контекстуальні данні STEM-оcвіти і STEM-навичок застосовуються для обчислення Global Gender Gap Index (GGGI). Компаративний аналіз субіндекса GGGI – «Рівень освіти (Educational Attainment)» – засвідчив, що Польща та Україна мають високі результати за рівними умовами доступу до початкової, середньої та вищої освіти. Водночас, дівчата та жінки недостатньо представлені у STEM-галузях. Перспективним вбачається удосконалення інформаційної технології формування даних, методики оцінки та моніторингу соціальної сенситивності (зрілості) технічного університету (закладу освіти). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53562 |
Розташовується у зібраннях: | Інформаційні технології у сучасному світі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MNPK Informatsiini tekhnolohii u suchasnomu sviti-2024_188-190.pdf | 228.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.